BrauBeviale: Jó beszélgetések. Jó üzletek.

 

  • A BrauBeviale örömmel várja az európai italipari szakmai közönséget
  • A szakvásár fiatal szervezőcsapata a rendezvény erősségeit helyezi előtérbe

Ötvenen túl pontosan két lehetőség adott: az (elismerten kései) életközépi válság, vagy hogy még egyszer igazán a lovak közé csapjunk, saját erősségeinket friss külsővel ügyesen hangsúlyozzuk, tapasztalattal és váratlan ötletekkel, bájosan győzzük meg a külvilágot. „A BrauBeviale (*1957) döntött”- mondja az új projektvezető, Andrea Kalrait. „Alaposan átdolgoztuk a szakvásár koncepcióját és a keretprogramot. Természetesen a 2014-ben az italgyártás világszerte legjelentősebb, beruházási javakat bemutató szakvásárának számító BrauBeviale elismert kompetenciájára helyezzük a hangsúlyt – számos újítást is beleértve.” Az első szembetűnő: A vásár a természetes zöld tetszetős árnyalataiban várja 2013. november 11. és 13. között Nürnbergben mintegy 1.300 kiállító nyersanyag-, technológiai, logisztikai, és marketingötlet-kínálatával közel 33 000 beruházni szándékozó látogatóját.

A teljes sajtóinformáció, valamint további tájékoztató- és letölthető anyagok itt találhatók.